2013. április 24., szerda

Anyák napjára

Édesanyám, virágosat álmodtam,
napraforgó virág voltam álmomban.
Édesanyám, te meg fényes nap voltál,
napkeltétől napnyugtáig ragyogtál.
                                         Ágh István

 Nagyanyónak

Édes-kedves Nagyanyókám!
Anyák napja van ma!
Olyan jó, hogy anyukámnak
 is van édesanyja.

Reggel mikor felébredtem
az jutott eszembe,
anyák napján legyen virág
mind a két kezemben.

Egyik csokrot neked szedtem,
odakünn a réten,
Te is sokat fáradoztál
évek óta értem.
Kimostad a ruhácskámat,
fésülted a hajamat,
jóságodat felsorolni
kevés lenne ez a nap.
Köszönöm, hogy olyan sokat
fáradoztál értem,
és hogy az én jó anyámat
felnevelted nékem.
                                                            
                                                    Donászy Magda verse



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése